Změna banky

 

Pořiďte si účet u nás a využívejte zázemí stabilní a tradiční banky s komplexní nabídkou  produktů a služeb. Změna platebního účtu je opravdu snadná. O všechno se za vás postaráme.

 

Změna banky

Čas   Vyřízení během 1 návštěvy.

OK finger   Všechny trvalé platby vám nastavíme do 13 pracovních dnů.

 

Jak proběhne změna banky

 

1. den
2. - 5. den 6. - 10. den 11. - 13. den

Podepíšete žádost v naší pobočce a váš osobní bankéř vám poskytne všechny potřebné dokumenty pro nahlášení změny čísla účtu anebo zařídí rovnou za vás na základě vaší plné moci.

Vaši žádost zpracujeme a odešleme vašemu původnímu poskytovateli platebních služeb. O této skutečnosti Vás budeme informovat SMS zprávou.

Váš původní poskytovatel platebních služeb připraví zrušení účtu a stávajících trvalých plateb. Jejich seznam pošle ke zpracování k nám do UniCredit Bank. Potvrzení o zrušení účtu a trvalých plateb obdržíte i vy.

Podle seznamu trvalých plateb od původního poskytovatele platebních služeb nastavíme trvalé příkazy a souhlasy s inkasem na novém účtu a pošleme vám potvrzení SMS zprávou.

Již za 13 dní již můžete mít u nás nastaveny všechny trvalé platby.

Co potřebujete pro změnu poskytovatele platebních služeb:

  • Občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti.
  • Číslo původního platebního účtu.

Pokud chcete celý proces urychlit a zjednodušit, přineste s sebou také adresu zaměstnavatele, případně i přehled nastavených inkas.

Podmínky kampaně (PDF, 75 kB)

 


Kampaň probíhá v období od 1. 10. 2018 do 31. 12. 2018. Banka si vyhrazuje právo kampaň změnit, prodloužit nebo ji předčasně ukončit.

Do Kampaně bude zapojen klient, který po založení Konta potvrdil svůj zájem zúčastnit se Kampaně přes Formulář ve svém internetovém bankovnictví. Formulář pro potvrzení zájmu bude v internetovém bankovnictví dostupný od třetího dne po založení Konta do posledního dne měsíce následujícího po založení Konta.

Podmínky získání odměn pro produkty U konto, U konto pro mladé, U konto TANDEM, U konto PREMIUM: Klient získává měsíční odměnu 100 Kč v případě alespoň jedné úhrady kartou zapojenou do založeného U konta a jedné odchozí elektronické úhrady ze založeného U konta v kalendářním měsíci. Podmínkou pro vyplacení odměny 500 Kč je podepsání formuláře Žádost o změnu banky a kladné dokončení procesu Mobility.

Podmínky získání odměn pro produkt U konto BUSINESS: Klient získává měsíční odměnu 100 Kč v případě dvou odchozích úhrad zadaných prostřednictvím přímého bankovnictví v kalendářním měsíci. Podmínkou pro vyplacení odměny 500 Kč je realizace prvního trvalého příkazu sloužícího k úhradě záloh sociálního a zdravotního pojištění.

Detailní podmínky Kampaně nebo informace o jakékoliv změně jsou zveřejněny na stránkách www.unicreditbank.cz/ukonto_kampan.
Informace k výběrům z bankomatů – Banka transakce nezpoplatňuje, avšak provozovatelé bankomatů mohou účtovat své vlastní poplatky. Klient je o účtování poplatku informován na obrazovce bankomatu a má možnost transakci odmítnout.

Toto sdělení slouží pouze pro informační účely a není návrhem na uzavření smlouvy.

Spinning wheel animation

Loading