Změna banky

 

Jestliže jste se rozhodl/a změnit poskytovatele platebního účtu a svůj účet převést k nám, pomůžeme Vám vše zařídit. Stačí, když navštívíte jakoukoliv naší pobočku.

V případě Vašeho požadavku zašleme informaci o Vašem novém bankovním spojení společnostem, kterým pravidelně hradíte platby za různé služby. O změně Vašeho účtu můžeme informovat i Vašeho zaměstnavatele, pokud si budete přát.

Tato služba je pro Vás poskytována zcela zdarma.

Čas   Vyřízení během 1 návštěvy.

OK finger   Všechny trvalé platby Vám nastavíme do 13 pracovních dnů.

 

 

Jak proběhne změna banky

 

1. den
2. - 5. den 6. - 10. den 11. - 13. den

Podepíšete žádost v naší pobočce a váš osobní bankéř vám poskytne všechny potřebné dokumenty pro nahlášení změny čísla účtu anebo zařídí rovnou za vás na základě vaší plné moci.

Vaši žádost zpracujeme a odešleme vašemu původnímu poskytovateli platebních služeb. O této skutečnosti Vás budeme informovat SMS zprávou.

Váš původní poskytovatel platebních služeb připraví zrušení účtu a stávajících trvalých plateb. Jejich seznam pošle ke zpracování k nám do UniCredit Bank. Potvrzení o zrušení účtu a trvalých plateb obdržíte i vy.

Podle seznamu trvalých plateb od původního poskytovatele platebních služeb nastavíme trvalé příkazy a souhlasy s inkasem na novém účtu a pošleme vám potvrzení SMS zprávou.

Již za 13 dní již můžete mít u nás nastaveny všechny trvalé platby.

 

Co potřebujete pro změnu poskytovatele platebních služeb:

  • Občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti.
  • Číslo původního platebního účtu.

 

Pokud chcete celý proces urychlit a zjednodušit, přineste s sebou také adresu zaměstnavatele, případně i přehled nastavených inkas.

V případném sporu mezi Bankou a Klientem, je-li spotřebitelem ve smyslu příslušného zákona, který se nepodaří vyřešit smírnou cestou, se může Klient obrátit na finančního arbitra. Více informací naleznete zde.

 

Důležité dokumenty

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo