Kde najdu SMART KLÍČ?
Smart klíč naleznete na úvodní přihlašovací obrazovce nad tlačítkem “PŘIHLÁSIT”.
Už využívám internetové bankovnictví Online Banking od UniCredit Bank. Mohu obě služby využívat současně?
Ano, navíc ve Smart Banking můžete využívat pro opakované platby šablony uložené v Online Banking a naopak. Smart Banking tak rozšiřuje vaše možnosti rychle a pohodlně ovládat své účty opravdu vždy a všude.
Mám více účtů, můžu je ovládat prostřednictvím jedné aplikace?
Ano, Smart Banking nabízí přehled o všech vašich účtech včetně úvěrových účtů a termínovaných vkladů.
Mohu službu využívat v zahraničí? Není to drahé?
Ano, Smart Banking máte k dispozici i v zahraničí, kde má váš mobilní telefon připojení k internetu a datový roaming. Pro výhodné připojení lze využít také bezplatné veřejné wi-fi zóny, které v současnosti najdete ve všech velkých městech světa nebo na letištích, nádražích apod. Ušetříte tak za poplatky u vašeho operátora.
Co se stane, když budu Smart Banking využívat a pak si pořídím nový telefon? Budu moci ve využívání služby pokračovat?
Pokud budete opět využívat přístroj s možností přístupu na internet, aplikaci vám na něj bezplatně aktivujeme – stačí zavolat na klientskou linku UniCredit Bank +420 221 210 031 nebo požádat o aktivaci v Online Banking.
Můžete si také aplikaci aktivovat sami, pomocí hesla pro komunikaci s bankou.
Co mám dělat, když si změním mobilní telefonní číslo?
Smart Banking je nezávislý na mobilním operátorovi, a proto vám bude fungovat i s novým telefonním číslem (novou SIM kartou). Doporučujeme však o této změně informovat banku pro případ budoucí aktualizace aplikace, která se provádí formou SMS zaslané na mobilní číslo uvedené při prvotní aktivaci.
Je využívání Smart Banking bezpečné?
Ano, Smart Banking využívá nejmodernější způsob zabezpečení v podobě vestavěného bezpečnostního klíče (tokenu). Ten v každém časovém okamžiku generuje jedinečný časově omezený bezpečnostní kód, který chrání přihlášení do aplikace i odesílání transakcí do banky.
Co se stane, když mi někdo ukradne mobil nebo ho ztratím?
Také v této nepříjemné situaci jsou vaše data i finance v bezpečí – díky bezpečnostnímu klíči (tokenu) vestavěnému přímo v aplikaci nemá bez vašeho PIN k vašim financím a účtu nikdo cizí přístup. Aplikaci lze následně bezplatně aktivovat i na váš nový přístroj. Bezpečnost je vždy plně zaručena.
Co se stane, když zapomenu vypnout Smart Banking?
Z bezpečnostních důvodů se aplikace sama po 3 minutách automaticky vypne.
Zapomněl jsem PIN nebo mám nový mobilní telefon, jak si mám Smart Banking znovu aktivovat?
Nejjednodušší bude Smart Banking aktivovat pomocí Hesla pro komunikaci s bankou. Po otevření Smart Banking klikněte na tlačítko Aktivovat a vyberte si možnost "Aktivovat pomocí hesla". Na další obrazovce vyplňte Uživatelské číslo a Heslo pro komunikaci s bankou. Dále vyplníte čtyři číslice Vašeho telefonního čísla. V posledním kroku si zvolte nový PIN pro přihlášení a podpis plateb.
S aktivací Smart Banking Vám rádi pomůžeme na naší Zákaznické lince +420 221 210 031 nebo na některé z našich poboček