Smart Banking

vaše finance vždy po ruce

Novinky v aplikaci:

  • Nový design aplikace.

  • Rychlejší přihlášení a zadávání plateb.

  • QR platby a Face ID.

  • Přehled o příjmech a výdajích v jednoduchých grafech.

Více informací

Nová verze aplikace Smart Banking

Díky nové aplikaci Smart Banking, která bude současně vaším finančním rádcem, budete mít dokonalý přehled o svých příjmech a výdajích v přehledných grafech. 

 

 

Platby snadno a rychle

Plaťte pohodlně

Smart Banking využívá možnosti vašeho chytrého telefonu naplno. Platby do 50 000 Kč podepíšete jednoduše otiskem prstu nebo prostřednictvím Face ID. Platit můžete pouhým naskenováním QR kódu, čárového kódu nebo složenky.

Naprostá kontrola

Mějte vše pod kontrolou

V aplikaci najdete přehledy všech vašich účtů, platebních karet i transakční historii. Díky oznámením o transakcích budete mít vždy přehled o tom, co se na vašem účtu právě děje.

Rychle a jednoduše

Rychle a jednoduše

Zjednodušili jsme aktivaci mobilního bankovnictví. Aktuálně můžete měnit limity u platebních i kreditních karet přímo v aplikaci Smart Banking. V případě ztráty máte možnost svou kartu ihned zablokovat.

Bezpečnost

Buďte bez obav

Všechna vaše přihlášení i podpisy plateb v aplikaci Smart Banking jsou chráněny prostřednictvím PIN kódu, otisku prstu nebo technologií Face ID.

 

 

 


Stáhněte si chytrou mobilní aplikaci ještě dnes. 

 

  qrkod

Průvodce aplikací Smart Banking

Naskenujte QR kód nebo si aplikaci stáhněte přímo z Google Play / App Store.

Pro první aktivaci účtu v App Store je potřeba zadat údaje o vaší platební kartě. Nemusíte se obávat, za naši aplikaci nic neplatíte. Je zcela zdarma!

 

JAK AKTIVOVAT SMART BANKING?

Pokud používáte internetové bankovnictví:

  • ve svém internetovém bankovnictví jděte na: Podrobnosti o účtu - Mobilní služby – Smart Banking
  • my vám zašleme aktivační kódy prostřednictvím SMS (Upozornění: aktivační kódy vám zašleme následující pracovní den)
  • otevřete aplikaci ve svém mobilu a aktivujte ji pomocí Uživatelského čísla (číslo pro přihlášení do internetového bankovnictví) a kódů z SMS

 

Pokud internetové bankovnictví nepoužíváte, aktivace Smart Bankingu je možná také na naší Zákaznické lince. Po ověření dle vašeho hesla pro komunikaci s bankou, které naleznete ve vaší smluvní dokumentaci, vám zašleme aktivační kódy. Nebo o ně můžete požádat na kterékoliv pobočky naší banky. Aktivaci následně uděláte ve 4 jednoduchých krocích.

Aktivace Smart Banking

ÚČTY

ÚČTY

Během pár vteřin jste v obraze, kolik peněz máte k dispozici nebo kolik naopak musíte splatit.

V sekci Účty můžete jednoduše listovat mezi svými produkty. Stačí se posouvat na obrazovace vpravo. Celkový zůstatek svých účtů zjistíte v horní části obrazovky.

Stav svých úvěrových účtů, spořícího účtu nebo termínovaného účtu si zobrazíte v téže sekci, stačí opět jen posunout na další obrazovku.

Potřebujete rychle odeslat platbu? Můžete využít rychlého odkazu, který se nachází hned pod grafem stavu financí.

KARTY

KARTY

V sekci Karty máte okamžitý přehled o svých debetních i kreditních kartách. 

Na každé debetní kartě vidíte svůj disponibilní zůstatek. Můžete si zobrazit přehled plateb provedených příslušnou kartou, ve kterém lze libovolně filtrovat.

Změna denních limitů pro výběry hotovosti, bezhotovostní platby nebo platby přes internet je samozřejmostí. 

Nemůžete najít svou kartu nebo si myslíte, že vám ji někdo ukradl? Kartu lze jednoduše dočasně zablokovat do té doby než ji sami odblokujete. Pokud obdržíte novou kartu, lze si ji snadno v sekci Karty aktivovat.

V sekci Karty můžete také upravovat limity, případně splatit i vaši kreditní kartu. Pro splátku stačí jen zkontrolovat údaje a potvrdit platbu.

PLATBY

PLATBY

V sekci Platby provedete tuzemskou platbu nebo převod mezi vlastními účty v různých měnách jednoduše a pohodlně.

Můžete si uložit šablony opakujících se plateb a usnadnit si tak jejich příští zadávání. Nebo můžete zopakovat provedenou platbu z transakční historie na účtu.

Máte možnost provést platbu naskenováním QR kódu.

Aplikace vám také umožňuje kompletní správu vašich trvalých příkazů – vytvořte, upravte, případně smažte trvalý příkaz s okamžitou platností.

Dobití kreditu mobilního telefonu zvládnete na pár kliků – stačí vyplnit telefonní číslo a částku.

Dluží vám kamarád za večeři? Ve Smart Bankingu vygenerujete QR kód s údaji potřebnými k platbě a pošlete mu ho např. přes SMS nebo What’s App.

Detailní info, jak v aplikaci zaplatit různými způsoby, naleznete v Průvodci aplikací v záložce Jak pracovat s aplikací.

PŘEHLEDY

S přehledem transakcí bude správa vašich financí ještě snažší. Ve spodním menu v sekci “Přehledy” si můžete zobrazit přehled vašich příjmů a výdajů.

Budete tak mít neustálý přehled o vývoji vašich financí a můžete si tak naplánovat a sledovat plnění vašeho rozpočtu. 

Díky přehledu transakcí můžete zjistit, za co všechno utrácíte. Pokud vám zařazení do některé kategorie nevyhovuje, můžete to snadno změnit a přeřadit příjem nebo výdaj do jiné kategorie.

QR PLATBA

QR PLATBA

Platbu můžete provést i naskenováním QR kódu. Stačí v sekci "Účty" kliknout na ikonu s popiskem “QR platba”.

Pod možností „QR platba“ se skrývá skenování QR kódu. Aplikace Vám otevře fotoaparát pro skenování. Po naskenování kódu, je automaticky vyplněn formulář pro platbu a vám už stačí jen údaje zkontrolovat a platbu potvrdit. QR kód můžete  take vybrat z fotogalerie telefonu.

VYTVOŘENÍ QR KÓDU

Dluží vám kamarád za večeři? Pošlete mu QR kód s údaji o vašem účtu a dlužné částce.

Ve spodním menu klikněte na sekci “Platby” poté na “Vyžádat platbu”. Zadejte dlužnou částku a případně i další detaily (variabilní / konstantní / specifický symbol) a potvrďte tlačítkem „Vytvořit“. Okamžitě se vám zobrazí vygenerovaný QR kód.

Nakonec klikněte na tlačítko Sdílet a vyberte, zda chcete kód poslat kamarádovi přes SMS, What's App, Messenger nebo e-mail.

Podívejte se na krátké VIDEO, jak je to snadné.

 

NOVÁ PLATBA

NOVÁ PLATBA

Pro zadání platby klikněte na ikonu “Nová platba” nebo přejděte ve spodním menu do sekce “Platby”, kde si můžete zvolit, zdali chcete provést domácí platbu, převod mezi svými účty apod. Pak již si jen vyberete účet, ze kterého chcete platbu odeslat. Vyplňte povinné údaje a klikněte na tlačítko "Pokračovat". Na příští obrazovce si zkontrolujte zadané údaje a potvrďte platbu PINem nebo otiskem prstu, resp. Face ID (u plateb do 5 000 Kč).

Nově je nutné zadat částku i s halířovou položkou. U celé částky tedy dvě nuly na konci např. 150,00 Kč.

Jedete na dovolenou? Převeďte si peníze z vašeho korunového účtu na váš účet v cizí měně. V sekci “Platby” zvolte “Převod mezi svými účty”. V horní části vyberte jako odesílatele váš korunový účet, jako příjemce např. váš eurový účet. Pak už jen vyplňte částku, zkontrolujte údaje a dokončete převod zadáním PINu nebo otiskem prstu, resp. Face ID.

Pro opakující se platby si můžete jednoduše vytvořit šablonu. Po zadání platby, na obrazovce KONTROLA ÚDAJŮ (těsně před potvrzením zadávané platby) zaškrtněte možnost „Uložit jako šablonu“, pojmenujte ji a uložte. Příště už se vám bude platba posílat snadněji.

Dále můžete zopakovat jakoukoli provedenou platbu z transakční historie na účtu. V sekci "Účty" se dostanete do historie plateb. Zde už jen stačí klikem vybrat konkrétní platbu a kliknout na ikonu “Zopakovat platbu”.

Rádi bychom Vás informovali, že ve Smart Bankingu / Business Smart Bankingu si nově před konverzí měny můžete zobrazit odhad ekvivalentu částky v cizí měně a předpokládané poplatky související s platbou.

Tyto informace se zobrazují jen u nových plateb a v čase zúčtování se mohou měnit. Proto u již zúčtovaných transakcí tyto informace v přehledu transakcí nenaleznete.

SPRÁVA TRVALÝCH PŘÍKAZŮ

SPRÁVA TRVALÝCH PŘÍKAZŮ

Pro zobrazení trvalých příkazů klikněte ve spodním menu na “Platby”. V části “Další služby” poté klikněte na ikonu „Trvalé příkazy“. Kliknutím na konkrétní trvalý příkaz zobrazíte jeho detail, který si můžete upravit.

Založit nový trvalý příkaz můžete přes tlačítko "Založit nový trvalý příkaz" Pak již jen stačí vyplnit potřebné údaje a příkaz uložit.

Trvalý příkaz lze v aplikaci upravit i smazat – stačí na konkrétním příkazu zatáhnout doleva a objeví se možnosti "editovat" a "smazat". Veškeré úpravy provedené ve Smart Bankingu se okamžitě propíší do Online Bankingu.

TRANSAKČNÍ HISTORIE

TRANSAKČNÍ HISTORIE

Transakční historie je zobrazena v sekci "Účty". Stačí se po obrazovce posunout níže. Pokud potřebujete filtrovat jednotlivé transakce, vybert ikonu filtru, kterou naleznete vpravo v poli "Vyhledat".

Přesunete na obrazovku s filtry, kde si můžete vybrat z přednastavených období týden / měsíc / 3 měsíce, můžete vyhledávat podle konkrétního data, částky  a nebo např. čísla účtu. Dále můžete filtrovat dle jednotlivých kategorií, např. dle příjmu.

Detaily platby je možné zobrazit klikem na řádek s příslušnou platbou. Můžete zde také změnit kategorii platby. V grafech také vidíte přehled plateb z dané kategorie za aktuální kalendářní období.

DOBITÍ KREDITU MOBILNÍHO TELEFONU

DOBITÍ KREDITU MOBILNÍHO TELEFONU

Kredit si dobijete během pár vteřin přes volbu Dobíjení telefonu (Platby => Další služby => Dobít kredit“).

Vyberte účet z kterého chcete kredit dobít, vyplňte telefonní číslo, operátora a dobíjenou část. Pak již jen klikněte na tlačítko „Pokračovat“. Zkontrolujte zadané údaje a potvrďte dobití tlačítkem „Zaplatit“.

NASTAVENÍ NOTIFIKACÍ

Chcete si nechat zasílát upozornění o transakích na vašem účtu? Díky tzv. push notifikacím se vám upozornění zobrazí na diplay telefonu. Stačí zvolit sekci VÍCE ( Nastavení  => Oznámení“). Zde si můžete vybrat, zdali chcete přijímat všechna oznámení nebo pouze oznámení o transakchích.

INFORMACE O ZŮSTATKU VE WIDGETU

S funkcí Widget máte možnost si zobrazit zůstatek na vašich účtech i bez přihlášení do aplikace (Více => Nastavení => Widget). V nastavení si můžete zvolit až 3 účty, které chcete zobrazovat. Widget si pak můžete přidat v telefonu na plochu.

Jak aktivovat Smart Banking

Jak zaplatit převodem

Jak dočasně zablokovat kartu

Jak změnit denní limity

Jak zaplatit pomoci QR kódu

Součástí mobilního bankovnictví je i aplikace Smart klíč. Přihlášení do Smart klíče naleznete na hlavní obrazovce při vstupu do Smart Banking. Díky Smart klíči je vše ještě bezpečnější, neboť vám bude generovat jednorázové kódy (klíče), které budete používat pro:

  • Přihlášení a podepisování transakcí v Online Bankingu.

Generování kódu samozřejmě funguje, i když jste offline, tedy bez připojení k internetu. A je zcela zdarma!

Aktivace Smart klíč

Kde najdu SMART KLÍČ?

Smart klíč naleznete na úvodní přihlašovací obrazovce nad tlačítkem “PŘIHLÁSIT”.

Už využívám internetové bankovnictví Online Banking od UniCredit Bank. Mohu obě služby využívat současně?

Ano, navíc ve Smart Banking můžete využívat pro opakované platby šablony uložené v Online Banking a naopak. Smart Banking tak rozšiřuje vaše možnosti rychle a pohodlně ovládat své účty opravdu vždy a všude.

Mám více účtů, můžu je ovládat prostřednictvím jedné aplikace?

Ano, Smart Banking nabízí přehled o všech vašich účtech včetně úvěrových účtů a termínovaných vkladů.

Mohu službu využívat v zahraničí? Není to drahé?

Ano, Smart Banking máte k dispozici i v zahraničí, kde má váš mobilní telefon připojení k internetu a datový roaming. Pro výhodné připojení lze využít také bezplatné veřejné wi-fi zóny, které v současnosti najdete ve všech velkých městech světa nebo na letištích, nádražích apod. Ušetříte tak za poplatky u vašeho operátora.

Co se stane, když budu Smart Banking využívat a pak si pořídím nový telefon? Budu moci ve využívání služby pokračovat?

Pokud budete opět využívat přístroj s možností přístupu na internet, aplikaci vám na něj bezplatně aktivujeme – stačí zavolat na klientskou linku UniCredit Bank +420 221 210 031 nebo požádat o aktivaci v Online Banking.

Můžete si také aplikaci aktivovat sami, pomocí hesla pro komunikaci s bankou. 

Co mám dělat, když si změním mobilní telefonní číslo?

Smart Banking je nezávislý na mobilním operátorovi, a proto vám bude fungovat i s novým telefonním číslem (novou SIM kartou). Doporučujeme však o této změně informovat banku pro případ budoucí aktualizace aplikace, která se provádí formou SMS zaslané na mobilní číslo uvedené při prvotní aktivaci.

Je využívání Smart Banking bezpečné?

Ano, Smart Banking využívá nejmodernější způsob zabezpečení v podobě vestavěného bezpečnostního klíče (tokenu). Ten v každém časovém okamžiku generuje jedinečný časově omezený bezpečnostní kód, který chrání přihlášení do aplikace i odesílání transakcí do banky.

Co se stane, když mi někdo ukradne mobil nebo ho ztratím?

Také v této nepříjemné situaci jsou vaše data i finance v bezpečí – díky bezpečnostnímu klíči (tokenu) vestavěnému přímo v aplikaci nemá bez vašeho PIN k vašim financím a účtu nikdo cizí přístup. Aplikaci lze následně bezplatně aktivovat i na váš nový přístroj. Bezpečnost je vždy plně zaručena.

Co se stane, když zapomenu vypnout Smart Banking?

Z bezpečnostních důvodů se aplikace sama po 3 minutách automaticky vypne.

Zapomněl jsem PIN nebo mám nový mobilní telefon, jak si mám Smart Banking znovu aktivovat?

Nejjednodušší bude Smart Banking aktivovat pomocí Hesla pro komunikaci s bankou. Po otevření  Smart Banking klikněte na tlačítko Aktivovat a vyberte si možnost "Aktivovat pomocí hesla".  Na další obrazovce vyplňte Uživatelské číslo a Heslo pro komunikaci s bankou. Dále vyplníte čtyři číslice Vašeho telefonního čísla. V posledním kroku si zvolte nový PIN pro přihlášení a podpis plateb.

S aktivací Smart Banking Vám rádi pomůžeme na naší Zákaznické lince +420 221 210 031 nebo na některé z našich poboček

Myslíme nejen na vaše pohodlí, ale i na bezpečnost
 

  • Přihlášení a podpis plateb ve Smart Banking je chráněn prostřednictvím PIN, otisku prstu nebo Face ID. Zvýšili jsme zabezpečení naší aplikace, proto po prvním přihlášení si prosím znovu nastavte Face ID a Touch ID pro přihlášení/podpis plateb.
  • Aplikace je propojena přímo s vaším mobilním telefonem, přičemž nejsou ukládány žádné citlivé informace.
  • Maximální částka, kterou skrze mobilní bankovnictví můžete poslat, je 500 000 Kč.
  • Aplikace se sama odhlásí po 3 minutách vaší nečinnosti.

Co vás nejvíc zajímá

Podporované mobilní telefony
Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo