Majetkové pojištění Můj Domov

Máte správně nastavenou pojistnou částku na svém majetkovém pojištění?

Pořídili jste si novou střechu, zateplili jste svou nemovitost nebo zrekonstruovali koupelnu? Chcete na svůj dům umístit solární panely? Nebo jste si v poslední době koupili novou televizi, pračku či sedačku? Možná nastal čas na kontrolu vaší pojistné smlouvy.

Pojištění majetku

Při takových to změnách se totiž může stát, že bude váš majetek podpojištěn – tedy pojištěn na nižší pojistnou částku, než je jeho hodnota. Proto je důležité svou pojistnou smlouvu pravidelně kontrolovat a případně aktualizovat.

Stejně tak, jako se vyvíjí cena za naše domovy, vyvíjí se i možnosti pojištění. Abychom vám v UniCredit Bank, která úzce spolupracuje s pojišťovnou Allianz, mohli představit možnosti pojištění a nabídnout co nejvhodnější pojistku pro váš domov, chatu nebo chalupu a jejich vybavení, využijte možnosti obrátit se na naše speciálně vyškolené bankovní poradce, kteří vám se stanovením pojistné částky rádi pomohou.

Při sjednávání majetkového pojištění MůjDomov zadá bankovní poradce do systému důležité informace o vaší nemovitosti (adresa nemovitosti, vaše osobní údaje, parametry vaší nemovitosti a domácnosti apod.) a systém pak navrhne vhodnou výši pojistné částky. Pro správné nastavení pojistné částky je nutné našemu bankovnímu poradci podat o nemovitosti co nejpřesnější a nejpravdivější informace.

Přijďte se do UniCredit Bank poradit o vaší pojistné smlouvě, nastavte si případně nové pojistné částky a starosti s podpojištěním můžete hodit za hlavu.