Soft POS platební terminály

Máte mobilní telefon vždy u sebe? V tom případě můžete mít současně u sebe i platební terminál.

Za pár minut přeměníte svůj mobilní telefon na inteligentní platební terminál pomocí mobilní aplikace UniCredit Bank SoftPOS.

 

 

PRO KOHO JE UNICREDIT BANK SOFTPOS URČEN

UniCredit Bank SoftPOS je prioritně určen pro obchodníky, kteří mají rádi vše co nejjednodušší. To znamená mít pohromadě telefon, internet i platební terminál. Řešení je vhodné zvláště pro:

  • fast foody
  • pojízdná občerstvení
  • sezonní stánky
  • farmářské trhy 
  • doručovací služby
  • rozvoz jídel a taxi
  • opravy a servisní služby
  • svobodná povolání
  • nezávislé konzultanty
  • profesionály v pohybu
  • pojišťovací poradce

 

JAK SI UNICREDIT BANK SOFTPOS POŘÍDIT

Aby bylo možné začít využívat akceptaci karet přes mobil, je třeba uzavřít smlouvu s UniCredit Bank o akceptaci platebních karet. Následně obdržíte na telefonní číslo, které jste uvedli při komunikaci s bankou, SMS s informací, že pro vás byla aplikace UniCredit Bank SoftPOS připravena, a e-mail, který bude obsahovat informace pro instalaci a spuštění služby UniCredit

Bank SoftPOS. Po úspěšné implementaci služby Unicredit Bank SoftPOS již můžete své mobilní zařízení používat pro úhrady platebními kartami Maestro, Mastercard, VISA a VISA Electron. UniCredit Bank SoftPOS akceptuje také elektronické stravenkové a benefitní karty – Benefit Plus, Estravenka, Gusto Karta, Ticket Restaurant.

 

TECHNICKÉ PŘEDPOKLADY

Pro tuto službu postačuje mít mobilní telefon s operačním systémem min. Android 5.x a s funkcí NFC.

 

VÝHODY UNICREDIT BANK SOFTPOS

  • Nainstalujete aplikaci během pár minut po jejím stažení přímo z Google Play.
  • V UniCredit Bank SoftPOS jsou k dispozici transakce platebními kartami za posledních 30 dní. Obchodník může tyto platby exportovat do CSV/XLSX/PDF a zde všechny platby následně elektronicky evidovat.
  • Možnost vyhodnocení úspěšnosti konkrétního dne na základě uložených transakcí, které je možné filtrovat podle času a platební karty.
  • Možnost vystavení elektronických účtenek držiteli karty, které je možné odeslat na e-mail, SMS, WhatsApp, Facebook a další komunikační platformy (způsob zaslání si volí držitel karty během samotného nákupu).
  • Všechny platební karty jsou akceptovány bezkontaktně (tzv. bezkontaktní platby).
  • Uskutečněné platební transakce jsou připisovány na bankovní účet v UniCredit Bank následující pracovní den.
  • Helpdesk podpora 24 hodin denně během celého roku.

Nejčastější otázky a odpovědi 

 

Pro koho je aplikace vhodná?
Kde je stále nezastupitelný klasický terminál?
Je aplikace bezpečná?
Je možné aplikace UniCredit Bank SoftPOS nainstalovat i na iOS mobilním zařízení?
Jaké jsou náklady?
Jaké platební karty lze přijímat?
Aplikaci UniCredit Bank SoftPOS se nepodařilo načíst kartu.
Slouží účtenka jako daňový doklad?
Jak vytisknout účtenku?
Co mám dělat při ztrátě telefonu.
Chci použít UniCredit Bank SoftPOS na jiném telefonním čísle/budu mít nové telefonní číslo na stejném mobilním zařízení.
Jaké znaky je nutné zadat při registraci do mobilní aplikaci?
Neobdržel jsem Ověřovací kód.
Chci ukončit používání aplikace UniCredit Bank SoftPOS nebo zrušit daný terminál (TID) v aplikaci UniCredit Bank SoftPOS.
Lze transakce z aplikace UniCredit Bank SoftPOS exportovat pro další použití?
Podporuje aplikace UniCredit Bank SoftPOS Spropitné?
Podporuje aplikace UniCredit Bank SoftPOS variabilní nebo specifický symbol?
Podporuje aplikace UniCredit Bank SoftPOS více jazyků?
Chci si změnit heslo, co mám dělat?
Zapomněl jsem heslo, co mám dělat?
Mám dotaz, na který jsem nenašel odpověď.
Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo