Účty a balíčky

Komplexní a dostupné služby.

Privátní bankovnictví UniCredit Bank

Dlouholetý vztah vybudovaný na důvěře klienta vůči privátnímu bankéři.

  • Exkluzivní servis založený na znalosti individuálních finančních potřeb klienta
  • Profesionální a zodpovědný přístup při správě rodinného majetku
  • Nastavena dlouhodobá strategie zhodnocování aktiv klienta
  • Zkušení a seniorní privátní bankéři s dlouholetou praxí v privátním bankovnictví
  • Podstatou vztahu s našimi klienty je profesionalita, spolehlivost, diskrétnost, slušnost, důslednost, kvalita a flexibilita

Historie

  • Tradiční Privátní bankovnictví s nejdelší historií v České republice
  • První pobočka Privátního bankovnictví založena v roce 1992
  • Živnostenská banka v Praze na Příkopě

Hlavní výhody Privátního bankovnictví UniCredit Bank

  • Komplexní obsluha pro celou rodinu
  • Diskrétní běžný účet, individuální úrokové sazby, individuální úvěrový proces
  • 24h Concierge s nejrozsáhlejším servisem a pojištěním v ČR

Privátní konto

Privátní bankovnictví nabízí exkluzivní servis ve všech oblastech finančních potřeb. Základním produktem pro řešení těchto potřeb je balíček služeb k běžnému účtu. Uvědomujeme si, že jako klient privátního bankovnictví vyžadujete služby nejvyšší kvality. PB konta nabízí všechny tradiční i specializované bankovní služby sestavené na míru pro vás a vaši rodinu.

Speciální bankovní služby

  • Poskytnutí, správa a vedení kontokorentního úvěru zajištěného finančním kolaterálem v bance na běžném účtu a po splnění podmínek banky.
  • Cestovní pojištění s celosvětovou platností v rámci karet Visa Infinite a Visa Platinum. Široký pojistný program pro držitele karty a spolucestující rodinné příslušníky. Kryje i rizika spojená s úrazy při rekreačních sportech.
  • Lifestylová asistenční služba UniCredit Concierge přístupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Přenechejte hledání, vybírání, rezervování, vyřizování, vymýšlení, zařizování anebo porovnávání nabídek profesionálům a věnujte se zábavnějším činnostem.
    Vždy se přizpůsobí vašim specifickým zájmům a potřebám. Více informací najdete na webu www.unicreditconcierge.cz.
  • Při čekání na let využívejte službu Dragon Pass a pohodlí více než 1 200 VIP letištních salonků po celém světě a věnujte se práci či odpočinku s možností občerstvení. Seznam salonků je k dispozici na webu https://en.dragonpass.com.cn/.

V rámci PB konta INFINITE má držitel karty všechny vstupy do letištních salonků zdarma.

Právnické osoby

Naše služby jsou vám k dispozici také v případě, že se věnujete podnikatelské činnosti. Nabízíme otevření diskrétního běžného účtu, širokou paletu služeb a individuální péči privátního bankéře

Služba UniCredit Concierge je unikátní přidanou hodnotou služeb UniCredit Private Banking exkluzivně pro držitele balíčku služeb PB konto Infinite.

Službu Concierge můžete využívat na lince +420 230 233 330, a to každý den od pondělí do neděle nonstop včetně svátků, v českém jazyce.


ŠETŘÍ ČAS

Přenechte hledání, vybírání, rezervování, potvrzování, telefonování, vymýšlení, zařizování nebo porovnávání nabídek nám a věnujte se zábavnějším činnostem.


JE PŘIZPŮSOBIVÁ
Vždy se přizpůsobí Vašim specifickým zájmům a potřebám. Službu nemusíte využívat pouze osobně, ale také pro potřeby své rodiny, přátel a obchodních partnerů.


JE NEZÁVISLÁ

Všechna doporučení se opírají o letité zkušenosti a znalosti a nejsou motivována žádným finančním prospěchem.
Na rozdíl od externích agentur tato služba nenabízí řešení požadavku podle toho, kde získá provizi nebo kde má dopředu nasmlouvanou kapacitu. Cílem je výhradně Vaše maximální spokojenost.


JE DŮVĚRNÁ
Nesděluje žádné informace získané v komunikaci s Vámi třetím stranám, s výjimkou údajů nutných při komunikaci s dodavateli při provádění rezervací a plateb.

 

JE KREATIVNÍ

Snaží se uspokojit přání klienta za pomoci všech dostupných prostředků, je ochotná vždy vyzkoušet a nabídnout existující varianty a vytvořit i ty, které zatím neexistují. Nenechá se odradit měnícími se požadavky klienta a je schopná vyhledávat a vytvářet neotřelá řešení.

 

JAKÉ SLUŽBY MŮŽETE VYUŽÍT V SOUVISLOSTI S AKTUÁLNÍ PANDEMIÍ?

Operativní:

  • zajištění termínu PCR testů nebo antigenních testů v okolí bydliště
  • zjištění aktuální provozní doby úřadu, doporučení online rezervace termínu, tak aby klient na místě nemusel čekat
  • zajištění přesunu osob nebo věcí bezpečným transferem se zaručením vysokých hygienických standardů
  • vyhledání dostupnosti a rezervace sportovního vybavení v půjčovně

Nákupy:

  • asistence při online nákupech a doporučení vhodného e-shopu
  • domluvení možnosti soukromé návštěvy kamenného obchodu
  • při nedostupnosti konkrétního sortimentu v ČR vyhledávání i v okolních státech nebo na alternativních platformách, např. eBay

Doručení:

  • doručení květin nebo jiného dárku
  • kurýrní služby

Restaurace:

  • ověření fungování restaurace – výdejního okénka
  • vyhledání, která restaurace / výdejní okénko provozuje rozvoz, anebo zabezpečení dovozu

Cestování:

  • rešerše situace při cestování
  • vyhledání dostupné destinace – kam je možno cestovat
  • zajištění flexibilních letenek, které se dají změnit nebo vrátit
  • vyhledání podmínek vstupu do té které destinace
  • vyhledání a vyplnění zdravotních formulářů
  • zajištění PCR testu v místě před odletem zpátky
  • zajištění bezpečného transferu
  • zjištění hygienických opatření v destinaci a hotelu
  • zjištění aktuálních restrikcí v destinaci nebo při tranzitu
  • změny cestovních plánů
  • změna letenek
  • nalezení alternativní cesty
  • repatriace při změně podmínek v destinaci

Vstupenky:

  • vyřízení reklamace vstupenek – vrácení vstupného nebo zajištění poukazu
  • zjištění nového termínu konání, monitorování situace, pokud ještě nový termín nebyl stanoven

PŘÍKLADY SPLNĚNÝCH POŽADAVKŮ KLIENTŮ

  • Pronajmout luxusní vilu na řeckém ostrově se vstupem na soukromou pláž
  • Doporučit luxusní restauraci pro firemní setkání pro 35 osob včetně degustace doutníků a koňaků světových
    značek
  • Vytipovat vhodná evropská města k oslavě Silvestra
  • Zjistit vlakové spojení Praha−Ostrava
  • Pomoc s výběrem a koupí dárků k Vánocům
  • Připomenout výročí a zaslat manželce dárek a květiny
  • Vyhledat běžecké tratě v Miami
  • Zajistit VIP vstupenky na vyprodaný koncert Queen & Adam Lambert nebo na mistrovství světa v ledním hokeji
    v Kanadě
  • Naplánovat 14denní cestu vozem po Itálii a přilehlých ostrovech (nejlepší hotely, restaurace, umělecké galerie,
    památky, přírodní úkazy)
  • Doporučit destinace pro „pánskou jízdu“ po Evropě
  • Vyhledat zápasy NBA a NHL v New Yorku
  • Rezervovat 2 místa v baru Gong v Londýně
  • Zjistit, kdy se v Amsterdamu koná veletrh květin
  • Vyhledat optimální cestu vozem z Prahy na sever Itálie včetně dálničních poplatků
  • Zajistit letní sportovní dovolenou v Kanadě v Britské Kolumbii na 14 dní, pronájem vozu, ubytování v horských
    chatách a kempech, pronájem kol, „helibiking“ a ostatní outdoor možnosti pro aktivní dovolenou
  • Asistence klientovi při dopravní nehodě ve Švýcarsku (asistenční služba, odtah vozu, rezervace hotelu, rezervace letenek na co nejdříve zpět do Prahy)
  • Zajistit soukromou projížďku lodí po Vltavě (na poslední chvíli – do hodiny) pro 4 osoby
  • Rezervace hotelu v Kapském Městě a zajištění výletu na mys Dobré naděje
  • Pomoc klientovi v nouzi, který měl nehodu s lodí v Egejském moři a ocitl se bez prostředků a bez všech
    osobních věcí
  • Během období 3 týdnů zasílat v určené dny a čas dárky v podobě dortu, květin, ovocného koše, balonků atd.
    s osobním vzkazem
  • Vymyslet a zajistit zásnuby ve velkém stylu (ubytování v 5* hotelu, projížďka novým Ferrari Italia 458, oběd
    v luxusní restauraci, žádost o ruku v podobě transparentu vlečeného letadlem, tajné fotografování celé akce)
  • Zajistit zkušební let ve stíhačce M15
  • Doporučit nejlepší veganské restaurace v centru Prahy
  • Zajistit prohlídku se soukromým průvodcem muzea Guggenheim v NY

V případě dotazů a pro nový požadavek jsme Vám k dispozici na lince UniCredit Concierge +420 230 233 330.

Allianz Partners je součástí jedné z největších pojišťovacích společností na světě Allianz SE a své produkty prodává pod obchodní značkou Allianz Assistance. Allianz Partners je předním poskytovatelem asistenčních služeb a pojistných produktů. S téměř 80 pobočkami po celém světě se společnost řadí mezi lídry v oblastech cestování, automotive, zdraví a domácnost.

Pomáhat je to, co umíme nejlépe.

 

Click2Claim

Společnost Click2Claim je specializovaná česká společnost s více než 10letou praxí v oboru a zároveň jednička na středoevropském trhu, která klientům pomáhá v případě problému s letem či zavazadlem a stará se o následné zajišťování kompenzace a péče od leteckých společností na základě evropského nařízení 261/2004.

Společnost Click2Claim již pro klienty zajistila kompenzace od více než 195 aerolinií z celého světa a vymohla tak více než 280 mil. CZK. Disponuje také právním zastoupením v celé EU i mimo ni.

DragonPass je prvním digitálním poskytovatelem vstupů, která nabízí cestovatelům přístup do více než 1100 VIP letištních salonku po celém světě. 

 

Co získáte:

  • Velký počet nasmlouvaných letištních salonků.
  • Jednoduchý přístup ke vstupům bez nutnosti používat kartu.
  • Nad rámec vstupů máte možnost si dopřát i VIP doplňkové služby – spa na letištích, slevy v letištních restauracích, objednávka limuzíny, služba Meet&Greet a další.
Jednoduchá aktivace členství v mobilu

Jak nastavit aplikaci Dragonpass

Stáhněte si aplikaci Airport Companion Europe.

 

 

Po stažení otevřete aplikaci a postupujtepodle následujících pokynů:

  • Klikněte na registraci / přihlášení (Sign up/ Log in).
  • Následuje otázka, zda máte už členství (Do you have an existing membership?).
  • Klikněte na „ne, chci založit členství“ (No, I want to set up a membership).
  • Klikněte na možnost aktivovat členskou kartu (Sign up with Visa Card).
  • Zadejte údaje ze své karty a potvrďte (Submit).
  • Zadejte svůj e-mail.
  • Uveďte další podrobnosti (jméno, věk, bydliště atd.).
  • Ověřovací kód vám bude zaslán e-mailem, abyste mohli aktivovat svůj účet.
  • Nastavte heslo.
  • Užijte si dostupných vstupů do salonku! (ty si můžete prohlédnout v sekci „Profile“ kliknutím na „Moje karta“ a zobrazí se v pravém dolním rohu členské karty).

 

Návštěva salonku

  • Vyhledejte letiště, na které se chystáte, abyste se ujistili, že mají salonek.
  • Před vchodem do salonku předložte svou virtuální členskou kartu.
  • Chcete-li provést vstup, přejděte do části „Profile“ a vyberte Moje karta (My card). Zobrazí se virtuální členská karta a QR kód, který vám umožní vstoupit do salonku.

 

Více informace naleznete na https://en.dragonpass.com.cn nebo na zákaznické lince UniCredit Bank +420 221 210 031 , příp. na lince DragonPass +44 161 9298 844 nebo +86 (20) 3231 1919 (komunikace pouze v angličtině).

Často kladené otázky

Co je aplikace Airport Companion Europe DragonPass?

Aplikace Airport Companion Europe je první digitální řešení svého druhu, které držitelům karet Visa umožňuje vstup do letištních salonků, poskytovatelem je nadnárodní společnost DragonPass.

Program poskytuje přístup do vybraných letištních salonků a maloobchodní slevy u obchodníků na klíčových letištích. Pro podrobnější informace o vašem programu a podmínkách kontaktujte UniCredit Bank.

 

Kdo se může do programu zapojit?

K programu se může připojit kdokoli s kartou Visa Infinte a Platinum vydanou UniCredit Bankou v Česku nebo na Slovensku. Pokud byste chtěli získat více informací o tom, jaké jsou požadavky na připojení k programu, kontaktujte svého privátního bankéře.

 

Jak se dostanu na letištní do salonku?

Předložte svou digitální členskou kartu na recepci salonku pro jednoduché ověření. Po úspěšném ověření si můžete začít užívat salonku. V okamžiku vstupu bude návštěva salonu odečtena z počtu dostupných návštěv, které máte zaplacené. Držitel karty s neomezeným členstvím je oprávněn navštívit salónky bez omezení.

 

Musím si návštěvu rezervovat?

Ne, jednoduše, když dorazíte, zobrazte svou aplikaci DragonPass na recepci v letištního salonku. Vezměte prosím na vědomí, že pro přístup do salonku budete možná potřebovat další formu identifikace, například cestovní pas, řidičský průkaz nebo palubní vstupenku.

 

Kolik stojí členství DragonPass?

Cena závisí na typu produktu, pro konkrétní informace kontaktujte svého privátního bankéře.

 

Kolik stojí vstup do salonku?

Jedna návštěva stojí 26 EUR pro držitele Visa karty. Vstup zakoupíte přes aplikaci Airport Companion Europe výběrem možnosti „Moje karta“ a poté kliknutím na možnost „Přidat návštěvy“. Jedna návštěva platí pro jednu osobu na vstup do salonu. Abyste mohli nakupovat, musíte být přihlášeni a mít na své kartě dostatek peněz.

 

Jakou platnost má zakoupený vstup do salonku?

Váš jednodenní vstup do salonu je platný 90 dní od data nákupu.

 

Kolik hostů si mohu vzít s sebou do salonku?

Neexistuje žádný maximální limit, musíte se však ujistit, že máte zakoupenou jednu návštěvu pro sebe a jednu pro svého hosta. Jedna návštěva platí pro jednu osobu. Neomezené členství platí pouze pro držitele karty Visa Infinite UniCredit Bank, pro hosty si musíte zakoupit vstup.

 

Které salonky mohu navštívit?

Všechny zúčastněné salonky najdete přímo v aplikaci Airport Companion Europe nebo na webových stránkách www.dragonpass.com/airports.

 

Koho mohu v případě potřeby kontaktovat?

V případě jakýchkoli problémů kontaktujte zákaznickou linku UniCredit Bank 800 14 00 14.

Případně linku podpory DragonPass +44 (0) 161 929 8844 od pondělí do čtvrtka (08: 45-17: 15) a pátku (08: 45-16: 30). Můžete nás kontaktovat e-mailem na adrese support@dragonpassuk.com. Veškerá komunikace týmu zákaznických služeb DragonPass bude probíhat v angličtině.

 

Jaký program mám?

UniCredit Bank nabízí ve spolupráci s DragonPass různé programy k platebním kartám Visa v závislosti na typu karty. V některých případech se jedná o volitelnou službu. Chcete-li se dozvědět více o programech a podmínkách, kontaktujte svého privátního bankéře.

 

Dostanu fyzickou kartu?

Nebudete dostávat fyzickou kartu. Salonky přijímají vaši digitální kartu v aplikaci. Je to jednoduché, moderní, rychlé a bezpečné řešení. Nemusíte čekat na zaslání karty, řešit vydání v případě ztráty, skončení platnosti apod.

 

Mohu využít salonek ihned po zaplacení vstupu?

Přístup do letištního salonku pomocí digitální členské karty máte okamžitě po zaplacení vstupu - jakmile obdržíte potvrzení o platbě za členství.

Chcete-li se vyhnout zklamání, doporučujeme vám s dostatečným předstihem ověřit vaše členství u vydavatele karty – UniCredit Bank.

 

Mohu mít přístup do salonku bez svého členství?

Ne. Abyste se dostali do salonku, musíte předložit své digitální členství členství.

 

Nemám telefon se systémem iOS nebo Android, mohu si aplikaci stáhnout?

V současné době je aplikace DragonPass k dispozici pouze na zařízeních Android a iOS.

 


Více informací naleznete na en.dragonpass.com.cn/about/faqs nebo kontaktujte zákaznickou linku UniCredit Bank 800 14 00 14 a DragonPass +44 161 9298 844 nebo +86 (20) 3231 1919.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo