Jak aktivovat DragonPass

 

Stáhněte si aplikaci Airport Companion Europe.

 

 

Po stažení otevřete aplikaci a postupujtepodle následujících pokynů:

  • Klikněte na registraci / přihlášení (Sign up/ Log in).
  • Následuje otázka, zda máte už členství (Do you have an existing membership?).
  • Klikněte na „ne, chci založit členství“ (No, I want to set up a membership).
  • Klikněte na možnost aktivovat členskou kartu (Sign up with Visa Card).
  • Zadejte údaje ze své karty a potvrďte (Submit).
  • Zadejte svůj e-mail.
  • Uveďte další podrobnosti (jméno, věk, bydliště atd.).
  • Ověřovací kód vám bude zaslán e-mailem, abyste mohli aktivovat svůj účet.
  • Nastavte heslo.
  • Užijte si dostupných vstupů do salonku! (ty si můžete prohlédnout v sekci „Profile“ kliknutím na „Moje karta“ a zobrazí se v pravém dolním rohu členské karty).
     

Návštěva salonku

  • Vyhledejte letiště, na které se chystáte, abyste se ujistili, že mají salonek.
  • Před vchodem do salonku předložte svou virtuální členskou kartu.
  • Chcete-li provést vstup, přejděte do části „Profile“ a vyberte Moje karta (My card). Zobrazí se virtuální členská karta a QR kód, který vám umožní vstoupit do salonku.

Více informace naleznete na https://en.dragonpass.com.cn nebo na zákaznické lince UniCredit Bank +420 221 210 031, příp. na lince DragonPass +44 161 9298 844 nebo +86 (20) 3231 1919 (komunikace pouze v angličtině).

 

 

Nejčastější otázky a odpovědi

Co je aplikace Airport Companion Europe DragonPass?

Aplikace Airport Companion Europe je první digitální řešení svého druhu, které držitelům karet Visa umožňuje vstup do letištních salonků, poskytovatelem je nadnárodní společnost DragonPass.

Program poskytuje přístup do vybraných letištních salonků a maloobchodní slevy u obchodníků na klíčových letištích. Pro podrobnější informace o vašem programu a podmínkách kontaktujte UniCredit Bank.

 

Kdo se může do programu zapojit?

K programu se může připojit kdokoli s kartou Visa Infinte a Platinum vydanou UniCredit Bankou v Česku nebo na Slovensku. Pokud byste chtěli získat více informací o tom, jaké jsou požadavky na připojení k programu, kontaktujte svého privátního bankéře.

 

Jak se dostanu na letištní do salonku?

Předložte svou digitální členskou kartu na recepci salonku pro jednoduché ověření. Po úspěšném ověření si můžete začít užívat salonku. V okamžiku vstupu bude návštěva salonu odečtena z počtu dostupných návštěv, které máte zaplacené. Držitel karty s neomezeným členstvím je oprávněn navštívit salónky bez omezení.

 

Musím si návštěvu rezervovat?

Ne, jednoduše, když dorazíte, zobrazte svou aplikaci DragonPass na recepci v letištního salonku. Vezměte prosím na vědomí, že pro přístup do salonku budete možná potřebovat další formu identifikace, například cestovní pas, řidičský průkaz nebo palubní vstupenku.

 

Kolik stojí členství DragonPass?

Cena závisí na typu produktu, pro konkrétní informace kontaktujte svého privátního bankéře.

 

Kolik stojí vstup do salonku?

Jedna návštěva stojí 26 EUR pro držitele Visa karty. Vstup zakoupíte přes aplikaci Airport Companion Europe výběrem možnosti „Moje karta“ a poté kliknutím na možnost „Přidat návštěvy“. Jedna návštěva platí pro jednu osobu na vstup do salonu. Abyste mohli nakupovat, musíte být přihlášeni a mít na své kartě dostatek peněz.

 

Jakou platnost má zakoupený vstup do salonku?

Váš jednodenní vstup do salonu je platný 90 dní od data nákupu.

 

Kolik hostů si mohu vzít s sebou do salonku?

Neexistuje žádný maximální limit, musíte se však ujistit, že máte zakoupenou jednu návštěvu pro sebe a jednu pro svého hosta. Jedna návštěva platí pro jednu osobu. Neomezené členství platí pouze pro držitele karty Visa Infinite UniCredit Bank, pro hosty si musíte zakoupit vstup.

 

Které salonky mohu navštívit?

Všechny zúčastněné salonky najdete přímo v aplikaci Airport Companion Europe nebo na webových stránkách www.dragonpass.com/airports.

 

Koho mohu v případě potřeby kontaktovat?

V případě jakýchkoli problémů kontaktujte zákaznickou linku UniCredit Bank 221 210 031.

Případně linku podpory DragonPass +44 (0) 161 929 8844 od pondělí do čtvrtka (08: 45-17: 15) a pátku (08: 45-16: 30). Můžete nás kontaktovat e-mailem na adrese support@dragonpassuk.com. Veškerá komunikace týmu zákaznických služeb DragonPass bude probíhat v angličtině.

 

Jaký program mám?

UniCredit Bank nabízí ve spolupráci s DragonPass různé programy k platebním kartám Visa v závislosti na typu karty. V některých případech se jedná o volitelnou službu. Chcete-li se dozvědět více o programech a podmínkách, kontaktujte svého bankéře.

 

Dostanu fyzickou kartu?

Nebudete dostávat fyzickou kartu. Salonky přijímají vaši digitální kartu v aplikaci. Je to jednoduché, moderní, rychlé a bezpečné řešení. Nemusíte čekat na zaslání karty, řešit vydání v případě ztráty, skončení platnosti apod.

 

Mohu využít salonek ihned po zaplacení vstupu?

Přístup do letištního salonku pomocí digitální členské karty máte okamžitě po zaplacení vstupu - jakmile obdržíte potvrzení o platbě za členství.

Chcete-li se vyhnout zklamání, doporučujeme vám s dostatečným předstihem ověřit vaše členství u vydavatele karty – UniCredit Bank.

 

Mohu mít přístup do salonku bez svého členství?

Ne. Abyste se dostali do salonku, musíte předložit své digitální členství členství.

 

Nemám telefon se systémem iOS nebo Android, mohu si aplikaci stáhnout?

V současné době je aplikace DragonPass k dispozici pouze na zařízeních Android a iOS.

 


Více informací naleznete na en.dragonpass.com.cn/about/faqs nebo kontaktujte zákaznickou linku UniCredit Bank 221 210 031 a DragonPass +44 161 9298 844 nebo +86 (20) 3231 1919.