Klientské centrum

Obsluhujte svůj účet z pohodlí domova, ze zaměstnání či z jiného místa kdekoliv na světě. Stačí zavolat na naší Klientskou linku +420 221 210 031. Můžete nám volat každý den od 7.00 do 22.00.

Kontaktujte naší bezplatnou klientskou linku a telefonní bankéř vše vyřeší za Vás.

Telefonní bankovnictví Vám nabízí

  • nastavení zasílání informačních SMS, e-mailů, např. o zůstatku, transakcích apod.
  • přehled účtů, zůstatků, historii transkací
  • přehled debetních kreditních karet

Navíc máte 24 hodin, 7 dní v týdnu přístup k informacím o

  • aktuálním zůstatku na Vašem účtu
  • detailu posledních 5 transakcí

S telefonním bankovnictvím využijte

Přednostní spojení s operátorem

Zapomeňte na hesla pro karty při volání na Klientskou linku. Používejte Váš bezpečnostní klíč k přednostnímu spojení s operátorem

SMS, e-mailové informace

Mějte aktuální informace o dění na Vašem účtu a kartě.