Investiční společnosti a fondy

Ampega Investment GmbH

Charles-de-Gaulle-Platz 1

D-50679 Cologne

Germany

REGISTROVANÉ FONDY

Detailní informace k registrovaným fondům naleznete na: www.ampega.com

UPSÁNÍ A ZPĚTNÝ ODKUP

Příkazy k upsání a zpětnému odkupu budou zpracovány na základě smluvní dokumentace Banky, související s obchodováním se zahraničními cennými papíry, jejich správou a/nebo úschovou.

V případě, že úpis podílových listů probíhá na základě pokynu investora prostřednictvím Banky, probíhá jejich zpětný odkup také prostřednictvím Banky, na základě pokynu investora.

V případě, že úpis podílových listů není zpracován prostřednictvím Banky, bude jejich zpětný odkup zpracován prostřednictvím Banky až poté, co budou takové podílové listy předem převedeny do úschovy Banky.

Banka provádí platby podílníkům související s výše uvedeným zpětným odkupem podílových listů.

Banka provádí platby podílníkům na základě korporátních událostí souvisejících s podílovými listy v úschově Banky.

V případě, že úpis podílových listů není zpracován prostřednictvím Banky a není-li možné převést podílové listy do úschovy Banky, může investor vyplnit speciální formulář pro odkup a zaslat jej Bance poštou. Banka jej následně neprodleně postoupí přímo fondu / manažerské společnosti.  

POZOR: Podpis investora na formuláři musí být ověřen úředně.
Formulář musí být Bance doručen poštou na adresu:

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Kontaktní banka
Želetavská 1525/1
140 92  Praha 4 - Michle

REKLAMACE

Vaše názory, stížnosti a reklamace rádi přijmeme:

Korespondenčně na adrese:

  • UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
    Kontaktní banka
    Želetavská 1525/1
    140 92  Praha 4 - Michle

E-mailem:

  • Stížnosti týkající se činnosti Banky směrujte na adresu: reklamace@unicreditgroup.cz
  • Stížnosti nesouvisející s činností Banky směřujte na adresu UCITS_Contact_bank@unicreditgroup.cz
     

Reklamaci či stížnost bude možné rychleji vyřešit, pokud ji doložíte příslušnými informacemi potřebnými pro její vyřízení:

  • Vaše identifikační údaje
  • Předmět podání reklamace (stručný popis obsahu reklamace či stížnosti obsahující také ty údaje, které jsou pro řešení daného podání podstatné)
  • Doklady nebo přílohy (např. výpis z majetkového účtu cenných papírů a pod.)
  • Datum předání reklamace
  • Vaše kontaktní adresa pro zaslání odpovědi, případně e-mailová adresa nebo telefonní číslo

Stížnost investora, týkájící se činnosti Banky na základě smluvní dokumentace o investičních službách, bude řešena v souladu s Reklamačním řádem UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Stížnost investora, nesouvisející s činností Banky, bude postoupena přímo fondu / manažerské společnosti.

AMUNDI ASSET MANAGEMENT, SOCIÉTÉ PAR ACTIONS SIMPLIFIÉE

90, Boulevard Pasteur

75015 Paris

France

REGISTROVANÉ FONDY

Detailní informace k registrovaným fondům naleznete na: www.amundi.com

UPSÁNÍ A ZPĚTNÝ ODKUP

Příkazy k upsání a zpětnému odkupu budou zpracovány na základě smluvní dokumentace Banky, související s obchodováním se zahraničními cennými papíry, jejich správou a/nebo úschovou.

V případě, že úpis podílových listů probíhá na základě pokynu investora prostřednictvím Banky, probíhá jejich zpětný odkup také prostřednictvím Banky, na základě pokynu investora.

V případě, že úpis podílových listů není zpracován prostřednictvím Banky, bude jejich zpětný odkup zpracován prostřednictvím Banky až poté, co budou takové podílové listy předem převedeny do úschovy Banky.

Banka provádí platby podílníkům související s výše uvedeným zpětným odkupem podílových listů.

Banka provádí platby podílníkům na základě korporátních událostí souvisejících s podílovými listy v úschově Banky.

V případě, že úpis podílových listů není zpracován prostřednictvím Banky a není-li možné převést podílové listy do úschovy Banky, může investor vyplnit speciální formulář pro odkup a zaslat jej Bance poštou. Banka jej následně neprodleně postoupí přímo fondu / manažerské společnosti.  

POZOR: Podpis investora na formuláři musí být ověřen úředně.
Formulář musí být Bance doručen poštou na adresu:

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Kontaktní banka
Želetavská 1525/1
140 92  Praha 4 - Michle

REKLAMACE

Vaše názory, stížnosti a reklamace rádi přijmeme:

Korespondenčně na adrese:

  • UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
    Kontaktní banka
    Želetavská 1525/1
    140 92  Praha 4 - Michle

E-mailem:

  • Stížnosti týkající se činnosti Banky směrujte na adresu: reklamace@unicreditgroup.cz
  • Stížnosti nesouvisející s činností Banky směřujte na adresu UCITS_Contact_bank@unicreditgroup.cz
     

Reklamaci či stížnost bude možné rychleji vyřešit, pokud ji doložíte příslušnými informacemi potřebnými pro její vyřízení:

  • Vaše identifikační údaje
  • Předmět podání reklamace (stručný popis obsahu reklamace či stížnosti obsahující také ty údaje, které jsou pro řešení daného podání podstatné)
  • Doklady nebo přílohy (např. výpis z majetkového účtu cenných papírů a pod.)
  • Datum předání reklamace
  • Vaše kontaktní adresa pro zaslání odpovědi, případně e-mailová adresa nebo telefonní číslo

Stížnost investora, týkájící se činnosti Banky na základě smluvní dokumentace o investičních službách, bude řešena v souladu s Reklamačním řádem UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Stížnost investora, nesouvisející s činností Banky, bude postoupena přímo fondu / manažerské společnosti.

AMUNDI LUXEMBOURG S.A.

5, Allée Scheffer

L-2520 Luxembourg

Luxembourg

REGISTROVANÉ FONDY

Detailní informace k registrovaným fondům naleznete na: www.amundi.com

UPSÁNÍ A ZPĚTNÝ ODKUP

Příkazy k upsání a zpětnému odkupu budou zpracovány na základě smluvní dokumentace Banky, související s obchodováním se zahraničními cennými papíry, jejich správou a/nebo úschovou.

V případě, že úpis podílových listů probíhá na základě pokynu investora prostřednictvím Banky, probíhá jejich zpětný odkup také prostřednictvím Banky, na základě pokynu investora.

V případě, že úpis podílových listů není zpracován prostřednictvím Banky, bude jejich zpětný odkup zpracován prostřednictvím Banky až poté, co budou takové podílové listy předem převedeny do úschovy Banky.

Banka provádí platby podílníkům související s výše uvedeným zpětným odkupem podílových listů.

Banka provádí platby podílníkům na základě korporátních událostí souvisejících s podílovými listy v úschově Banky.

V případě, že úpis podílových listů není zpracován prostřednictvím Banky a není-li možné převést podílové listy do úschovy Banky, může investor vyplnit speciální formulář pro odkup a zaslat jej Bance poštou. Banka jej následně neprodleně postoupí přímo fondu / manažerské společnosti.  

POZOR: Podpis investora na formuláři musí být ověřen úředně.
Formulář musí být Bance doručen poštou na adresu:

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Kontaktní banka
Želetavská 1525/1
140 92  Praha 4 - Michle

REKLAMACE

Vaše názory, stížnosti a reklamace rádi přijmeme:

Korespondenčně na adrese:

  • UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
    Kontaktní banka
    Želetavská 1525/1
    140 92  Praha 4 - Michle

E-mailem:

  • Stížnosti týkající se činnosti Banky směrujte na adresu: reklamace@unicreditgroup.cz
  • Stížnosti nesouvisející s činností Banky směřujte na adresu UCITS_Contact_bank@unicreditgroup.cz
     

Reklamaci či stížnost bude možné rychleji vyřešit, pokud ji doložíte příslušnými informacemi potřebnými pro její vyřízení:

  • Vaše identifikační údaje
  • Předmět podání reklamace (stručný popis obsahu reklamace či stížnosti obsahující také ty údaje, které jsou pro řešení daného podání podstatné)
  • Doklady nebo přílohy (např. výpis z majetkového účtu cenných papírů a pod.)
  • Datum předání reklamace
  • Vaše kontaktní adresa pro zaslání odpovědi, případně e-mailová adresa nebo telefonní číslo

Stížnost investora, týkájící se činnosti Banky na základě smluvní dokumentace o investičních službách, bude řešena v souladu s Reklamačním řádem UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Stížnost investora, nesouvisející s činností Banky, bude postoupena přímo fondu / manažerské společnosti.

BlackRock Asset Management Deutschland AG

Lenbachplatz 1

D-80333 Munich

Germany

REGISTROVANÉ FONDY

Detailní informace k registrovaným fondům naleznete na:

www.ishares.com
www.blackrock.com/kiid/cs-cz

UPSÁNÍ A ZPĚTNÝ ODKUP

Příkazy k upsání a zpětnému odkupu budou zpracovány na základě smluvní dokumentace Banky, související s obchodováním se zahraničními cennými papíry, jejich správou a/nebo úschovou.

V případě, že úpis podílových listů probíhá na základě pokynu investora prostřednictvím Banky, probíhá jejich zpětný odkup také prostřednictvím Banky, na základě pokynu investora.

V případě, že úpis podílových listů není zpracován prostřednictvím Banky, bude jejich zpětný odkup zpracován prostřednictvím Banky až poté, co budou takové podílové listy předem převedeny do úschovy Banky.

Banka provádí platby podílníkům související s výše uvedeným zpětným odkupem podílových listů.

Banka provádí platby podílníkům na základě korporátních událostí souvisejících s podílovými listy v úschově Banky.

V případě, že úpis podílových listů není zpracován prostřednictvím Banky a není-li možné převést podílové listy do úschovy Banky, může investor vyplnit speciální formulář pro odkup a zaslat jej Bance poštou. Banka jej následně neprodleně postoupí přímo fondu / manažerské společnosti.  

POZOR: Podpis investora na formuláři musí být ověřen úředně.
Formulář musí být Bance doručen poštou na adresu:

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Kontaktní banka
Želetavská 1525/1
140 92  Praha 4 - Michle

REKLAMACE

Vaše názory, stížnosti a reklamace rádi přijmeme:

Korespondenčně na adrese:

  • UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
    Kontaktní banka
    Želetavská 1525/1
    140 92  Praha 4 - Michle

E-mailem:

  • Stížnosti týkající se činnosti Banky směrujte na adresu: reklamace@unicreditgroup.cz
  • Stížnosti nesouvisející s činností Banky směřujte na adresu UCITS_Contact_bank@unicreditgroup.cz
     

Reklamaci či stížnost bude možné rychleji vyřešit, pokud ji doložíte příslušnými informacemi potřebnými pro její vyřízení:

  • Vaše identifikační údaje
  • Předmět podání reklamace (stručný popis obsahu reklamace či stížnosti obsahující také ty údaje, které jsou pro řešení daného podání podstatné)
  • Doklady nebo přílohy (např. výpis z majetkového účtu cenných papírů a pod.)
  • Datum předání reklamace
  • Vaše kontaktní adresa pro zaslání odpovědi, případně e-mailová adresa nebo telefonní číslo

Stížnost investora, týkájící se činnosti Banky na základě smluvní dokumentace o investičních službách, bude řešena v souladu s Reklamačním řádem UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Stížnost investora, nesouvisející s činností Banky, bude postoupena přímo fondu / manažerské společnosti.

BlackRock Asset Management Ireland Ltd.

JP Morgan House International Financial Services Centre

Dublin 1

Ireland

Detailní informace k registrovaným fondům naleznete zde: www.ishares.com

BlackRock Global Funds

49, avenue J.F. Kennedy

L-1855 Luxembourg

Luxembourg

Detailní informace k registrovaným fondům naleznete na: https://kiid.blackrock.com/cs-cz?switch=y

BlackRock Strategic Funds

49, avenue J.F. Kennedy

L-1855 Luxembourg

Luxembourg

Detailní informace k registrovaným fondům naleznete na: https://kiid.blackrock.com/cs-cz?switch=y

Generali Invest CEE

33 Sir John Rogerson´s Quay,

Dublin 2

Ireland

 

Generali Investments CEE, investiční společnost, a.s.

Na Pankráci 1720/123

140 21 Praha 4

Česká republika

(Společnost)
 

Informace pro investory o tom, jak lze podávat příkazy a jak se vyplácejí případné výnosy z odkupu a zpětného odkupu (pokud se postupuje prostřednictvím Společnosti a/nebo distributorů), jsou k dispozici na internetových stránkách Společnosti v dokumentu “Podmínky společnosti Generali Investments CEE, investiční společnost, a. s. k investování do Fondů a Investičních programů” https://www.generali-investments.cz/o-nas/podminky-k-investovani.html

REGISTROVANÉ FONDY

Detailní informace k registrovaným fondům naleznete na: www.generali-investments.cz

UPSÁNÍ A ZPĚTNÝ ODKUP

Příkazy k upsání a zpětnému odkupu budou zpracovány na základě smluvní dokumentace Banky, související s obchodováním se zahraničními cennými papíry, jejich správou a/nebo úschovou.

V případě, že úpis podílových listů probíhá na základě pokynu investora prostřednictvím Banky, probíhá jejich zpětný odkup také prostřednictvím Banky, na základě pokynu investora.

V případě, že úpis podílových listů není zpracován prostřednictvím Banky, bude jejich zpětný odkup zpracován prostřednictvím Banky až poté, co budou takové podílové listy předem převedeny do úschovy Banky.

Banka provádí platby podílníkům související s výše uvedeným zpětným odkupem podílových listů.

Banka provádí platby podílníkům na základě korporátních událostí souvisejících s podílovými listy v úschově Banky.

V případě, že úpis podílových listů není zpracován prostřednictvím Banky a není-li možné převést podílové listy do úschovy Banky, může investor vyplnit speciální formulář pro odkup a zaslat jej Bance poštou. Banka jej následně neprodleně postoupí přímo fondu / manažerské společnosti. 

POZOR: Podpis investora na formuláři musí být ověřen úředně. Formulář musí být Bance doručen poštou na adresu:

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Kontaktní banka
Želetavská 1525/1
140 92  Praha 4 - Michle

REKLAMACE

Vaše názory, stížnosti a reklamace rádi přijmeme:

  • Korespondenčně na adrese:
    UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
    Kontaktní banka
    Želetavská 1525/1
    140 92  Praha 4 - Michle
  • E-mailem:
    Stížnosti týkající se činnosti Banky směrujte na adresu reklamace@unicreditgroup.cz 
    Stížnosti nesouvisející s činností Banky směřujte na adresu UCITS_Contact_bank@unicreditgroup.cz

Reklamaci či stížnost bude možné rychleji vyřešit, pokud ji doložíte příslušnými informacemi potřebnými pro její vyřízení:

  • Vaše identifikační údaje
  • Předmět podání reklamace (stručný popis obsahu reklamace či stížnosti obsahující také ty údaje, které jsou pro řešení daného podání podstatné)
  • Doklady nebo přílohy (např. výpis z majetkového účtu cenných papírů a pod.)
  • Datum předání reklamace
  • Vaše kontaktní adresa pro zaslání odpovědi, případně e-mailová adresa nebo telefonní číslo

Stížnost investora týkající se činnosti Banky bude řešena v souladu s Reklamačním řádem UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Stížnost investora nesouvisející s činnosti banky bude postoupena přímo fondu / manažerské společnosti.

LLB Invest Kapitalanlagegesellschaft m.b.H

Wipplingerstrasse 35

A-1010 Vienna

Austria

REGISTROVANÉ FONDY

Detailní informace k registrovaným fondům naleznete na: www.llbinvest.at

UPSÁNÍ A ZPĚTNÝ ODKUP

Příkazy k upsání a zpětnému odkupu budou zpracovány na základě smluvní dokumentace Banky, související s obchodováním se zahraničními cennými papíry, jejich správou a/nebo úschovou.

V případě, že úpis podílových listů probíhá na základě pokynu investora prostřednictvím Banky, probíhá jejich zpětný odkup také prostřednictvím Banky, na základě pokynu investora.

V případě, že úpis podílových listů není zpracován prostřednictvím Banky, bude jejich zpětný odkup zpracován prostřednictvím Banky až poté, co budou takové podílové listy předem převedeny do úschovy Banky.

Banka provádí platby podílníkům související s výše uvedeným zpětným odkupem podílových listů.

Banka provádí platby podílníkům na základě korporátních událostí souvisejících s podílovými listy v úschově Banky.

V případě, že úpis podílových listů není zpracován prostřednictvím Banky a není-li možné převést podílové listy do úschovy Banky, může investor vyplnit speciální formulář pro odkup a zaslat jej Bance poštou. Banka jej následně neprodleně postoupí přímo fondu / manažerské společnosti. 

POZOR: Podpis investora na formuláři musí být ověřen úředně.
Formulář musí být Bance doručen poštou na adresu:

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Kontaktní banka
Želetavská 1525/1
140 92  Praha 4 - Michle

REKLAMACE

Vaše názory, stížnosti a reklamace rádi přijmeme:

Korespondenčně na adrese:

  • UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
    Kontaktní banka
    Želetavská 1525/1
    140 92  Praha 4 - Michle

E-mailem:

  • Stížnosti týkající se činnosti Banky směrujte na adresu: reklamace@unicreditgroup.cz
  • Stížnosti nesouvisející s činností Banky směřujte na adresu UCITS_Contact_bank@unicreditgroup.cz
     

Reklamaci či stížnost bude možné rychleji vyřešit, pokud ji doložíte příslušnými informacemi potřebnými pro její vyřízení:

  • Vaše identifikační údaje
  • Předmět podání reklamace (stručný popis obsahu reklamace či stížnosti obsahující také ty údaje, které jsou pro řešení daného podání podstatné)
  • Doklady nebo přílohy (např. výpis z majetkového účtu cenných papírů a pod.)
  • Datum předání reklamace
  • Vaše kontaktní adresa pro zaslání odpovědi, případně e-mailová adresa nebo telefonní číslo

Stížnost investora, týkájící se činnosti Banky na základě smluvní dokumentace o investičních službách, bude řešena v souladu s Reklamačním řádem UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Stížnost investora, nesouvisející s činností Banky, bude postoupena přímo fondu / manažerské společnosti.

STRUCTURED INVEST S.A.

8-10, rue Jean Monnet

L-2180 Luxembourg

Luxembourg

REGISTROVANÉ FONDY

Detailní informace k registrovaným fondům naleznete na: www.structuredinvest.lu/lu/en.html?productNav=Product_Navigation_structuredFondsSI#

UPSÁNÍ A ZPĚTNÝ ODKUP

Příkazy k upsání a zpětnému odkupu budou zpracovány na základě smluvní dokumentace Banky, související s obchodováním se zahraničními cennými papíry, jejich správou a/nebo úschovou.

V případě, že úpis podílových listů probíhá na základě pokynu investora prostřednictvím Banky, probíhá jejich zpětný odkup také prostřednictvím Banky, na základě pokynu investora.

V případě, že úpis podílových listů není zpracován prostřednictvím Banky, bude jejich zpětný odkup zpracován prostřednictvím Banky až poté, co budou takové podílové listy předem převedeny do úschovy Banky.

Banka provádí platby podílníkům související s výše uvedeným zpětným odkupem podílových listů.

Banka provádí platby podílníkům na základě korporátních událostí souvisejících s podílovými listy v úschově Banky.

V případě, že úpis podílových listů není zpracován prostřednictvím Banky a není-li možné převést podílové listy do úschovy Banky, může investor vyplnit speciální formulář pro odkup a zaslat jej Bance poštou. Banka jej následně neprodleně postoupí přímo fondu / manažerské společnosti.  

POZOR: Podpis investora na formuláři musí být ověřen úředně. Formulář musí být Bance doručen poštou na adresu:

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Kontaktní banka
Želetavská 1525/1
140 92  Praha 4 - Michle

REKLAMACE

Vaše názory, stížnosti a reklamace rádi přijmeme:

Korespondenčně na adrese:

  • UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
    Kontaktní banka
    Želetavská 1525/1
    140 92  Praha 4 - Michle

E-mailem:

  • Stížnosti týkající se činnosti Banky směrujte na adresu: reklamace@unicreditgroup.cz
  • Stížnosti nesouvisející s činností Banky směřujte na adresu UCITS_Contact_bank@unicreditgroup.cz
     

Reklamaci či stížnost bude možné rychleji vyřešit, pokud ji doložíte příslušnými informacemi potřebnými pro její vyřízení:

  • Vaše identifikační údaje
  • Předmět podání reklamace (stručný popis obsahu reklamace či stížnosti obsahující také ty údaje, které jsou pro řešení daného podání podstatné)
  • Doklady nebo přílohy (např. výpis z majetkového účtu cenných papírů a pod.)
  • Datum předání reklamace
  • Vaše kontaktní adresa pro zaslání odpovědi, případně e-mailová adresa nebo telefonní číslo

Stížnost investora, týkájící se činnosti Banky na základě smluvní dokumentace o investičních službách, bude řešena v souladu s Reklamačním řádem UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Stížnost investora, nesouvisející s činností Banky, bude postoupena přímo fondu / manažerské společnosti.