JSME ZDE PRO VÁS

Vážení klienti,

 

děláme vše pro to, abychom vás v této těžké době co nejvíce podpořili. Naší nejvyšší prioritou je ochrana zdraví a bezpečnost vás i našich zaměstnanců.

 

OMEZENÍ PROVOZU POBOČEK - PREVENTIVNÍ OPATŘENÍ

Abychom zajistili chod našich služeb a operací jako obvykle, zavedli jsme na našich pobočkách preventivní opatření. Rádi bychom vás požádali, abyste přistupovali na pobočku jednotlivě dle pokynu personálu.

Zároveň prosím dodržujte vzdálenost alespoň dvou metrů mezi vámi a zaměstnanci pobočky a mezi ostatními klienty. Toto opatření je platné jak uvnitř pobočky, tak i venku při vstupu do budovy. Chráníte tak sebe i své okolí.

Současně od 17.3.2020 omezujeme otevírací dobu poboček, a to v pracovní dny od 10:00 do 14:00 hodin.

Naše stávající zásady a postupy jsou v souladu s nařízením Bezpečnostní rady státu a pokyny vydanými Světovou zdravotnickou organizací.

 

BANKA z DOMOVA 

  • Běžné bankovní operace můžete jednoduše a rychle provádět z pohodlí domova prostřednictvím digitálních kanálů UniCredit Bank, tedy Online Bankingu a mobilního Smart Bankingu. Doporučujeme také používat naše mobilní mobilní platby Apple PayGoogle Pay, abyste minimalizovali manipulaci s hotovostí.

Více informací naleznete ZDE.

  • V případě, že potřebujete poradenské služby svého bankéře, domluvte se s ním telefonicky nebo se můžete obrátit na zákaznický servis na čísle 800 14 00 14, který je k dispozici od pondělí do neděle od 7:00 do 22:00.

 

SPECIÁLNÍ PODPORA PRO VÁS

  • Připravili jsme pro vás možnost odkladu splátek úvěrů a hypoték. Detailní informace naleznete ZDE.

 

Situaci nadále aktivně monitorujeme a snažíme se jednat vždy v nejlepším zájmu jak našich zaměstnanců, tak i vás našich klientů.

 

Informace na této stránce jsou průběžně aktualizovány. Poslední aktualizace proběhla dne 25.3.2020.

 

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo