Na budoucnosti záleží.

Pomozte nám chránit životní prostředí.

Zajímá nás svět kolem nás a proto chceme snížit spotřebu papíru. Brzy převedeme většinu papírových dokumentů do elektronické podoby.
Zkontrolujte si správnost svých kontaktních údajů.

Zkontrolujte si svou e-mailovou adresu, na které vás můžeme kontaktovat.

 

Jak na to? 
 

Ve vašem Smart Bankingu jděte do Nastavení/ Můj profil….Nepoužíváte ještě Smart Banking? Zjistěte jak je to jednoduché! Aktivujte si aplikaci a využívejte všechny její výhody.
Ve vašem Online Bankingu (kde spravujete své privátní účty) jděte do Nastavení/ Můj profil….
Navštivte nás na kterékoliv naší pobočce.
Zavolejte nám na naši Infolinku 221 210 031.

Otázky a odpovědi

Nemám přístup k aplikaci Smart Banking. Jak ho získat?

Můžete si jej stáhnout zdarma. Více ZDE

Nepamatuji si svůj PIN pro vstup do Smart Banking. Co mám dělat?

Pomůžeme vám. Podívejte se, co dělat ZDE

Proč potřebuji heslo pro komunikaci s bankou?

Záleží nám na bezpečnosti vašich dat a informací. Proto lze heslo použít k uzamčení dokumentů, které obdržíte na vaši e-mailovou adresu.
Toto heslo je také užitečné při volání na naši Infolinku.

Mohu si nastavit nebo změnit heslo pro komunikaci s bankou po telefonu?

Vaše a vaše data jsou naší prioritou. Proto vás musíme nejprve identifikovat. Heslo si proto můžete změnit v naší digitální aplikaci (po přihlášení svými přihlašovacími údaji) nebo na pobočce po identifikaci dokladem totožnosti.

Mohu získat pomoc s aktualizací svých dat?

Samozřejmě.
V případě potřeby kontaktujte kteroukoli naši pobočku nebo naši Infolince 221 210 031.

Používám Smart Banking Business a Business Net Professional pro internetové bankovnictví. Jak mohu aktualizovat své kontaktní údaje?

V tomto případě vám pomůžeme na pobočce nebo na Infolince 221 210 031.

Dostávám dokumenty na papíře a chci je takto uchovat. Je to možné?

Ano. Jako nejpohodlnější a nejekologičtější způsob však doporučujeme elektronickou komunikaci, ale budeme se řídit vašimi preferencemi. Jen připomínáme, že i z digitálních kanálů lze dokument zdarma vytisknout a uložit si ho. Pokud vám budeme dokumenty posílat my, budete za ně platit.

Zkontrolujte, zda znáte své „heslo pro komunikaci s bankou“, nebo jej aktualizujte na nové.

 

Jak na to? 
 

Ve vašem Smart Bankingu jděte do Nastavení / Zabezpečení /Profil zabezpečení /Heslo pro komunikaci s bankou…
Ve vašem Online Bankingu (kde spravujete své privátní účty) jděte do Nastavení/ Můj profil….
Navštivte nás na kterékoliv naší pobočce.
Podívejte se do své smluvní dokumentace.

Otázky a odpovědi

Nemám přístup k aplikaci Smart Banking. Jak ho získat?

Můžete si jej stáhnout zdarma. Více ZDE

Nepamatuji si svůj PIN pro vstup do Smart Banking. Co mám dělat?

Pomůžeme vám. Podívejte se, co dělat ZDE

Proč potřebuji heslo pro komunikaci s bankou?

Záleží nám na bezpečnosti vašich dat a informací. Proto lze heslo použít k uzamčení dokumentů, které obdržíte na vaši e-mailovou adresu.
Toto heslo je také užitečné při volání na naši Infolinku.

Mohu si nastavit nebo změnit heslo pro komunikaci s bankou po telefonu?

Vaše a vaše data jsou naší prioritou. Proto vás musíme nejprve identifikovat. Heslo si proto můžete změnit v naší digitální aplikaci (po přihlášení svými přihlašovacími údaji) nebo na pobočce po identifikaci dokladem totožnosti.

Mohu získat pomoc s aktualizací svých dat?

Samozřejmě.
V případě potřeby kontaktujte kteroukoli naši pobočku nebo naši Infolince 221 210 031.

Používám Smart Banking Business a Business Net Professional pro internetové bankovnictví. Jak mohu aktualizovat své kontaktní údaje?

V tomto případě vám
pomůžeme na pobočce nebo na Infolince 221 210 031.

Dostávám dokumenty na papíře a chci je takto uchovat. Je to možné?

Ano. Jako nejpohodlnější a nejekologičtější
způsob však doporučujeme elektronickou komunikaci, ale budeme se řídit vašimi preferencemi. Jjen připomínáme, že I z digitálníchj kanálů lze document zdarma vytisknout a uložit si ho. Pokud Vám budeme dokumenty posílat my, budete za ně platit.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo