UniCredit Bank | Google Pay

 

PLAŤTE A VYBÍREJTE BEZKONTAKTNĚ A BEZPEČNĚ S GOOGLE PAY™.
JE TO RYCHLÉ A JEDNODUCHÉ.

 

Google pay


Jak to funguje?

 
  1. Stáhněte si do svého mobilního telefonu aplikaci Google Pay™ z Obchodu Play.
    Get in on Google Pay
  2. Naskenujte do aplikace svou debetní kartu Mastercard a doplňte potřebné platební údaje. Z přijaté SMS zadejte kód do aplikace Google Pay™.

  3. Hotovo. Už jste připravení platit nebo vybírat hotovost na místech označených logem bezkontaktní platby.
    Google Pay

 

Google Pay


Jak přidat kartu do aplikace Google Pay™?


Jak platit?

Jak platit s Google Pay

 
  • Platby do 500 Kč
    Stačí jenom rozsvítit/aktivovat obrazovku mobilního telefonu a pak přiložit telefon k platebnímu terminálu. V tomto případě nemusí být obrazovka odemknutá.
 
  • Platby nad 500 Kč
    Pro platby ve vyšších částkách je z důvodu bezpečí již potřeba odemknout obrazovku pomocí Vašeho hesla nebo otisku prstu a poté přiložit telefon k platebnímu terminálu.
    Po přijetí platby se na telefonu zobrazí potvrzení.
 
  • Online platby
    S Google Pay™ můžete jednoduše zaplatit také přes e-shop nebo přímo v aplikaci. Není potřeba zadávat žádné platební údaje. V současné době je tímto způsobem možné platit ve více než 14 000 e-shopech.

 


Co Vás dále může zajímat?

Jaké karty mohu přidat do služby Google Pay™?

Všechny debetní karty Mastercard vydané UniCredit bank v České Republice, vyjma Maestro karet.

Musím mít v telefonu přístup k internetu, abych mohl platit Google Pay™?

Ne. Přístup k internetu potřebujete pouze tehdy, když kartu přidáváte do Google Pay™. Při dlouhodobém nepřipojení k internetu se ale může stát, že se platba správně neprovede. Proto doporučujeme se občas k internetu připojit, aby došlo k hladkému průchodu platby pomocí Google Pay™.

Která zařízení podporují službu Google Pay™?

Službu podporují zařízení s operačním systémem Android verze 5.0 a vyšší. Pro nákupy v obchodech musí Váš telefon podporovat technologii NFC (najdete v Nastavení telefonu) a mít ji zapnutou.

Kde mohu provádět platby pomocí Google Pay™?

Můžete platit pomocí telefonu podporujícího operační systém Android na všech platebních terminálech, které přijímají bezkontaktní platby. Akceptační místa bezkontaktních plateb jsou označena těmito symboly:

Google Pay

 

Lze také zaplatit pomocí Google Pay™ v mobilní aplikaci prodejce nebo v e-shopu, pokud prodejce podporuje tuto službu. Poznáte to podle tlačítek:

Google Pay

 

Stačí pouze zmačknout tlačítko „Nakupovat s Google Pay™“ a nemusíte ručně zadávat platební údaje.

Co mám dělat, když mi nejde platit s Google Pay™?

Zkontrolujte, zda je karta v aplikaci Google Pay™ aktivní a nastavena jako výchozí. Zkontrolujte datum platnosti karty. Pokud je karta po datu splatnosti, musíte novou kartu opětovně přidat do Google Pay™. V případě, že jste nebyli delší dobu připojeni k internetu, mohlo se stát, že nedošlo ke spárování platby. Je tedy nutné se opět připojit k internetu, aby došlo ke správnému spárování dalších plateb. Pokud máte stále potíže s placením Google Pay™, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku 800 14 00 14.

Je služba placení mobilem zdarma?

Za tuto službu banka neúčtuje žádný poplatek.

Jsou platby mobilem bezpečné?

Ano, služba Google Pay™ využívá pro platby šifrované číslo karty, které není uložené ve Vašem mobilu. Z  důvodu zajištění bezpečnosti plateb je nutné, aby Váš mobilní telefon byl zabezpečen přístupovým heslem.

Co mám dělat, když jsem zařízení ztratil nebo mi bylo odcizeno?

Zavolejte na naší zákaznickou linku 800 14 00 14, kde trvale nebo dočasně zablokujeme Vaše karty vložené do Google Pay™. Pomocí Vašeho Google účtu se přihlaste do Android Device Manager a vyhledejte Vaše zařízení. Poté ho vzdáleně zablokujte. Nemusíte tak Vaší kartu rušit.

Při placení s Google Pay™ po mně telefon vyžaduje autorizaci i u plateb pod 500 Kč.

Pokud v průběhu tří po sobě jdoucích plateb neodemknete telefon, pak budete při čtvrté transakci
na obrazovce vyzváni k jeho odemknutí a opětovnému přiložení telefonu k platebnímu terminálu.

Mohu s mobilem vybírat hotovost na bankomatu?

Ano, když má bankomat bezkontaktní čtečku, můžete i vybírat. Bankomat po Vás bude vyžadovat PIN, který je stejný jako k Vaší plastové kartě a zadáte jej na klávesnici bankomatu.

 

Během platby s Google Pay™ mě terminál požádal o zadání PIN kódu.

Ve výjimečných případech může terminál požádat o zadání PIN kódu. PIN na kartě přidané do Google Pay™ je stejný jako na plastové kartě.

Uvidím transakce provedené s Google Pay™ v historii transakcí?

Ano. Transakce uvidíte v internetovém bankovnictví nebo mobilní aplikaci Smart Banking i ve výpisu. Uvidíte je také v aplikaci Google Pay™.

Je možné přidat jednu kartu do několika mobilních zařízení?

Ano, stejnou kartu můžete přidat do více mobilních či dalších zařízení Google. Maximální počet zařízení je 5.

Jak lze odstranit kartu z Google Pay™?

Můžete to udělat v aplikaci Google Pay™, a také na naší zákaznické lince 800 14 00 14. Zrušení karty v aplikaci Google Pay neruší standardní plastovou kartu.

 

Když zablokuji dočasně nebo trvale plastovou kartu, budu moci platit službou Google Pay™, kde budu mít kartu přidanou?

Ne. Dočasnou nebo trvalou blokací plastové karty dojde i k blokaci karty nahrané v Google Pay™, tedy ani s Google Pay™ (mobilem) nezaplatíte. Jakákoliv změna na plastové kartě má vliv i na kartu nahranou v Google Pay™.

Mohu odstraněnou kartu Google Pay™ znovu přidat do aplikace?

Ano, stejnou kartu můžete do služby Google Pay™ přidat znovu.

Co je to výchozí karta?

Jedná se o přednastavenou kartu, kterou platíte s Google Pay™.

Co se stane, když aktualizuji nebo vyměním svůj telefon?

Aktualizace telefonu nemá vliv na karty v aplikaci Google Pay™. Pokud však vyměníte svůj telefon, je třeba karty znovu přidat do aplikace Google Pay™ v novém zařízení.

Speciální produktové podmínky pro Google Pay™.

 

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo